جمعه ۲ آذر
ترا شعر میکنم شعری از طاها محبی (حزین)
از دفتر بخاطر تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۲ ۱۷:۱۵ شماره ثبت ۲۰۱۴۳
بازدید : ۸۸۴ | نظرات : ۹۷
|
دفاتر شعر طاها محبی (حزین)
آخرین اشعار ناب طاها محبی (حزین)
|
خُدا گاه آرام قدم بَر می دارد
گاه می اندیشد به من، به نگایِ تو
می نِشینـَـد ، میــخوابَد
شِعــــر میخــوانَد، با صدایِ تـُـــو
احســــاس َم پــــُر ست تـــو
تــو را شعــر میکنــم
اما تا نزدیکــــ میشوی به احساس َم
میلرزد تن ِ واژه هایــم
سرریــز میشود خواستن َت
بــرگ بــرنده تــــویی ؛
نمـی-شـود بـُــرد !
گـریه نـدارمـ دیـگــــر
یک دلِ سیـــر بـــاید مــُـرد ...
شعرهایم از لحـــــنِ لبخند "تو" جاری اند،
پس بخند تا شاعر بمانم!
شعرهای من،
بر منظومه ی چشم های "تو" می گردد!
بی"تو" قافیه ها باز به هم می ریزد!!!
پ:ن:دستم را بگیر، تا در باغ شعر چشمهایت، قدمی بزنیم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.