يکشنبه ۲۷ آبان
محرم شعری از سیده نفس احمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ۰۹:۵۶ شماره ثبت ۲۰۰۰۲
بازدید : ۱۴۲۷ | نظرات : ۲۲۵
|
آخرین اشعار ناب سیده نفس احمدی
|
خجسته باد نام حسین
کربلا را آفرید
تا تو کربلایی شوی
محرم است
به خود نمایی خیمه ها نظاره گرم
ببین !
ببین !
دسته های عزاداری را
وای خدای من
صدای زنجیر زنی
صدای سینه زنی
مرا
به حادثه نزدیک تر میکند
کربلا را می گویم
دلم سخت هوایش ابریست
خورشید نمی تابد
در غمش به سوگ نشسته
تنها شاهدان کربلا
در عصر ما
خورشید و سما
بغض کرده سما
هر لحظه ام
در انتظار ریزش اشک سما
دلم می لرزد
غصه ام میگیرد
یادش منقلبم میکند
آه خدا
جدم چه مصیبت ها در جوانی دید
خدا مرگم دهد
به یادش می گریم
با اندوهی پر از مظلومیت
می گفت
پیکرها آفریده شده
برای مرگ
هان ..
راست می گفت
و خود
چه پرپر مظلومانه شد.
دل نو شته ام تقدیم به همه ی سروران اندیشمند و با فرهنگ در سایت شعر ناب به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم و حضورم در جمع شما عزیزان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.