جمعه ۲ آذر
امشب تمام قصه ها را مختصر کن ... شعری از رضا محمدصالحی
از دفتر شاید فردا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ۱۴:۰۴ شماره ثبت ۱۹۹۷۳
بازدید : ۶۹۴ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب رضا محمدصالحی
|
امشــب تمـام قصـه هـا را مختصر کن
تنها روایت قصه ی خوف و خطر کن
تا قاف راهی کـن مـرا سـودایی عشق
حتـی مـرا در انتـها بـی بـال و پـر کن
در آتـش افــتــادم ولـی پــروا نــدارم
تا پر بســوزم شــعله ها را بیشتر کن
هرچــند بی تابم ، تو نازت را بیافزا
این تشـنه را آواره ی کوه و کمر کن
امشب قسم خوردم شرابت را بنوشم
جام مرا صـد بـارِ دیـگر هم دَمَر کن
ایـن هـفتمیـن بـار است دنبال سرابم
پیش صفایت رازِ سعیَم را سَمَـر کن
در آسـمانت مـاه عشــقم می درخشد
یا باورم کـن ، یا شبـی شق القمرکن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.