جمعه ۲ آذر
عبادت من است شعری از حامد خلجی
از دفتر زمونه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ۱۷:۳۸ شماره ثبت ۱۹۹۰۰
بازدید : ۵۵۵ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب حامد خلجی
|
ھﻤﺎن اﺗﻔﺎق ﺳﺎده
راه ﻣﻦ اﺳﺖ
راھﯽ که ﺧﺎک ﻣﻦ اﺳﺖ
ﺗﻤﺎم ﺳﺮزﻣﯿﻨﻢ
ﻧﺸﺎنه ی ﻣﻦ اﺳﺖ
ﻧﺸﺎنه ی ﺑﻮدن
ﻋﺒﺎدت ﻣﻦ اﺳﺖ
در ﭘﺮﺗﻮی از ﻧﻮر
ﻣﺸﺨﺺ ﻧﯿﺴﺖ اﺳﻤﺎﻧﻢ ﮐﺠﺎﺳﺖ
اﺳﻤﺎﻧﯽ که در ﺷﺐ
دﻧﺒﺎﻟﺸﻢ ﺧﺪای ﻣﻦ اﺳﺖ
ﺧﺪای که ﻣﺮا دﯾﺪ
به اﻧﺪازه ی ﯾﮏ دﻧﯿﺎ
ﻋﺒﺎدت ﻣﻦ اﺳﺖ
ای ﻣﻌﺒﻮدﮔﺎه ﻣﻦ
به ﻣﻦ ﺑﮕﻮ ﮐﺠﺎ ھﺴﺘﻢ
در ﮐﻨﺎر ﺑﮭﺎر ﺳﺒﺰ
ﯾﺎ در ﺳﺮزﻣﯿﻦ اﺗﺶ
ﺗﻤﺎم ﺑﺮﺧﻮردھﺎ ﺳﺎده ﻧﯿﺴﺖ
ﺣﺘﯽ اﺗﻔﺎق ﻗﺒﻠﯽ
ﻧﺸﺎنه ی ﺗﻮ اﺳﺖ
که ﻣﺮ ا ﻣﯽ ﺑﺮد
در ﻣﯿﺎن ﺗﻮ
رگ ھﺎ ی ﺳﺒﺰ ﻣﻦ
ﻧﺸﺎنه ی ﮔﺮﯾﺰ از زﻧﺪﮔﯽ ﺳﺖ
در ﺗﺼﻮرات ﺧﻮاھﻢ دﯾﺪ
ﭘﯿﭻ و ﺧﻢ ھﺎﯾﺶ را
که به ﺳﻤﺖ ﺗﻮ ﻣﯽ رود
و ﻣﻦ ﺑﺎور دارم ﺗﻮ را
که ﻧﺨﻮاھﯽ ﺑﺮد
اﺑﺮوﯾﻢ را
ﺗﻮ دﻟﯿﻞ ﻣﻦ ھﺴﺘﯽ
و ﺟﺎﻧﻢ ﺑﺮای ﺗﻮ ﺑﯽ ﻗﺮارﺳﺖ
راز و ﻧﯿﺎزی دارم
اﻧﺠﺎی که ﺗﻮ ھﺴﺘﯽ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.