تورو یه عمره گم کردم تو این شبهای تکراری
چرا روی گلای من بارون عشق نمی باری
بیا برگرد گل نازم دارم از غصه میمیرم
ببین دارم روی عکسات عزای بی تو میگیرم
ببین بغضم نمیزاره بگم از تلخی روزا
همونایی که بی تو رفت گذشتو کهنه شد دردا
چقدر دلگیره دلگیره یه جورایی نفس گیره
نبود تو تو این خونه چه اسون گریه می گیره
بیا برگرد بدون تو نمی تونم نمی تونم
واسه قلبم تو کی بودی نمی دونم نمی دونم
هنوزم عاشقت هستم بدون تو نمی تونم
دارم دق میکنم برگرد هنوز از تو می خونم
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.