سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      بارون بی وقفه

      شعری از

      سمیه سرتنگی(دنیا)

      از دفتر دیگه سراغی از من نگیر نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ۲۲:۵۸ شماره ثبت ۲۳۴۹۱
        بازدید : ۶۸۵   |    نظرات : ۳۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سمیه سرتنگی(دنیا)
      آخرین اشعار ناب سمیه سرتنگی(دنیا)

      تو نیستی وتمام درد من نبود توست .تو نیستی وتمام خاطرات مشترک با توبودن را با عکسهایت شریک میشوم .من میگویم وتو لبخند میزنی تو همان قاب شیشه ای کوچک کنار دیوار.تو نیستی ومن توی اتاق تنهاییم برایت ترانه مینویسم خودت ببین .ببین چقدر وازه هایم بوی تورو دارند عزیز سفر کرده ام کاش بودی ومیدیدی چقدر دلتنگت هستم برگرد وببین روزگاربی تو چه بلایی سر موهای سیاهم اورده  بیا که سخت محتاج گرمای دستهای پر از مهرت نشستم .

       

       

      تو نیستی

       

      تو نیستی وتو این خونه
      چقدر حال بدی دارم
      یه گوشه بی تو کز کردم
      دارم از غصه میبارم

      منو ابرو منه بی تو
      منو بارون بی وقفه
      چقدر این باورش سخته
      اون با تو زیر یه سقفه

      سیاهه روزگار من
      نمیدونی چیکار کردی
      با این بی تابی قلبم
      تو هم امشب یه همدردی

      چقدر جات خالیه اینجا
      چقدر سخت میگذره روزم
      مثه یه جنگل بی برگ
      دارم از غصه میسوزم

      هوا بوی تورو داره
      چقدر این لحظه ها سخته
      با دست گل میام پیشت
      ولی میگن که اون رفته

      چقدر سخته بدون تو
      نه این بارو نمیسازم
      دیگه تسلیم چشماتم
      به تو بازی رو میبازم

      سیاهه روزگار من
      نمیدونی چیکار کردی
      با این بی تابی قلبم
      تو هم امشب یه همدردی

      چقدر جات خالیه اینجا
      چقدر سخت میگذره روزم
      مثه یه جنگل بی برگ
      دارم از غصه میسوزم


       

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0