ببن نگاه خیره مو به دیوار
هنوزم مات رفتنت از اینجاست
تموم خونه بوی غم گرفته
ولی عطر تنت هنوز همین جاست
ببین آزرده خاطرم ولی باز
اگه بیای بازم به پات می افتم
می خواستم بگم از روزای سختم
ولی فرصت ندادی ونگفتم
دیونه شدم بس که دلم بی تابه
برگردو ببین چشام چقدر بی خوابه
گریونم چشمام خیره به عکسات مونده
نیستی که ببینی چه دلم درمونده
ببین روزای خونمون چقدر دلگیره
نباشی همین احساس کمم میمیره
ببین که هیچی دست نخورده تو این خونه
همین جوری که هستن تا نیای میمونه
زبونم لال اگه که برنگردی خونه
همین جوری که هستن تا ابد میمونه
دیونه شدم بس که دلم بی تابه
برگردو ببین چشام چقدر بی خوابه
گریونم چشمام خیره به عکسات مونده
نیستی که ببینی چه دلم درمونده
این ترانه واگذار شده اینم لینگ دانلودش امیدوارم خوشتون بیاد ونظر هم یادتون نره
http://upir.ir/931/02-mohsen-fazeli.mp3
خواننده :محسن فاضلی
تنظیم :حسن تقی زاده
ترانه :سمیه سرتنگی