دوشنبه ۵ آذر
|
|
هنوزم رد پای خیس بارونو
میشه از خلوت چشمای تو حس کرد
مسیرتلخ ِ تقدیرُ از این چشما
میشه با گریه های هر شبت حس کرد
هنوزم عاشقی اما نمی دونی
یه روزی میره این احساس میمیره
از این کابوس پاهاتو بکش بیرون
که حتی عشق بی احساس میمیره
اگه لمس خوشی ها بسته به اونه
اگه قلبت میگه بی اون نمی تونه
بذار این حس فقط مال خودت باشه
ولی این بی قراری ها نمی مونه
چه فرقی ِ میون خیر و شر وقتی
نمی فهمی چقد پاکی چقد زیبا
بذار حالا که اینقد صادق و خوبی
بسازی از خودت یک ادم زیبا
هنوزم عاشقی اما نمی دونی
یه روزی میره این احساس میمیره
از این کابوس پاهاتو بکش بیرون
که حتی عشق بی احساس میمیره
نمی دونی دوست دارم چقد سخته
که شاکی میشی از رفتار این دنیا
خزون ِ عشقو اغاز بهاری کن
که فصل بعد تکراری نشه دنیا
اگه لمس خوشی ها بسته به اونه
اگه قلبت میگه بی اون نمی تونه
بذار این حس فقط مال خودت باشه
ولی این بی قراری ها نمی مونه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.