دوشنبه ۵ آذر
|
|
خداحافظ ؟ داری میری! / چرا بی تابه این چشما
چه رازی تو دلت داری / که درگیری با این رویا
داری میری خداحافظ / ولی حال ِ بدی دارم
هنوزم تو نفهمیدی / چه احساسی بهت دارم
غمو دیدم توی چشمات / بگو، تو رو صدا کردم
کجای زندگی با تو / کجا رو اشتباه کردم
برای تو غرورم رو / فدا کردم نمی دونی
بازم دلگیر و افسرده / میگی با من نمی مونی
همیشه پیش من باشو / پناهه مردِ تنها شو
از این لحظه گذر کردی / بیا تو قلب من جا شو
نخواستی مال من باشی / از این خلوت نرو یک شب
شبیه قرص مهتابی / گل زیبای من امشب
تلاش ِ عشقو می فهمی / هیاهوی نفس هامو
پر حسرت شده قلبت / میگیری ساده دستامو
چه خوبه زندگی با تو / چقد شیرین حرفاتو
از این غصه رها میشم / من ارومم فقط با تو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.