يکشنبه ۴ آذر
اي گل اگر توباشي شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ ۱۴:۲۷ شماره ثبت ۱۹۲۲۱
بازدید : ۶۷۱ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
ای گل اگر توباشی هرروز برسرمن
از جوشها نیفتد اصلن سماور من
آبگوشتها مهیا هرروز توی سینی است
آید به سفره هرشب ترشی ی گلپرمن
آخر ترا نیاورد ازآن جزیره ی دور
این دسته های كشتی كاید به بندر من
هرچند من برایت پیغام دادم اما
آمد به پای خالی منزل كبوتر من
حتی دل كبوتر برحال من بسوزد
ظلمی كه كرده ای تو ای یار كافر من
شاید شود قیامت یك شهر هم بریزد
گربا تو پا بگیرد امروز محشرمن
سرتیپ پای بگذار یكبارلشكرخود
آتش گرفته باشد شاید كه سنگر من
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.