جمعه ۲ آذر
تو كجا ------- من كجا شعری از محمد علی شیردل
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ ۱۰:۱۸ شماره ثبت ۱۹۱۶
بازدید : ۷۹۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب محمد علی شیردل
|
مي نويسم باز با نام خدا
قصه ي رويا عشق
قصه پرواز من
قصه پروازتو
قصه نيكوي فصل آشنا
تو كجا و من كجا..............
آنقدر اين قصه شيرين است كه ذكرش دلرباست
رنگ احساسش بلور
شهد آن طعم خداست
چشم در چشمان تو
تا ثريا مي روم
روي بال آرزو باز بالا مي روم
ياريم كن قصه ام آغاز شد
مرغ عشقم با تو هم پرواز شد
روزها يم درگذر
تو به اوجي برفراز
زير پايت مانده ام
در نياز و در نياز ؟؟؟
آنچه ما گفتيم حرف عشق بود
آنچه بشنيديم وصف عشق بود
آنچه زيبا بود ...... تو
آنچه نازيباست...... من
پس بگو با نام عشق
باز هم از دل سخن
تو گلي
من ريشه ات
مي طراود عشق از انديشه ات
اي تو يار آشنا
اي تو محبوب خدا
تو گهر........... تو قيمتي
من ترابي ، كم بها
تو مشو از من جدا
تو نخواني اين چنين .........
تو كجا و من كجا ......
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.