جمعه ۲ آذر
کویر شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۸۶۹۸
بازدید : ۱۱۰۷ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
// تقدیم به سحاب من //
این کویر جای من نیست
من
تشنه تر از دریاچه نمک هستم
انشاءالله روزی از پیله بیرون بیایم و پرواز را تنها یک داستان شب خواب ندانم. کمکم کن از پیله بیرون بیایم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.