جمعه ۲ آذر
زن عروسک متکامل شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ۱۹:۵۱ شماره ثبت ۱۸۴۹۱
بازدید : ۸۹۲ | نظرات : ۵۶
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
زن عروسک متکامل
*درس اخلاق - م . عطار- برای تولد آمنه*
تار و پود لباسش را
چسبناک می تند
و مرد در هوس گرم شدن
بین تار و پود عنکبوتی اعدام
زن بازیچه تمدن برهنگی
روز به روز عروسکتر
*جواب آمنه به م. عطار*
من عروسک قنداق پوشم
با آخرین مد روز
نه لباس عنکبوتی که مرد را به اعدام می کشاند
از جنس کفن
که خودم را به خدا می رساند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.