جمعه ۲ آذر
زادن شعری از داریوش خطیر
از دفتر مستی رنگین کمان نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ۲۲:۲۰ شماره ثبت ۱۸۴۹۴
بازدید : ۸۱۷ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
1
بر همه چیز مرز می بندم
حتا بر
لب ها
شب
باور
خیال
غصه
و شیون
2
ماه بوسه هستي است
بر گونه آسمان
مروارید بوسه پریان
برگونه دریا
چشمه
بوسه تشنگی است
بر گونه زمین
و سیراف عطش فردا
بر لبان آویشن
3
وسط كهكشان هاي متولد نشده
ماه پيشاني زاده مي شود
برای فتح همه آوازها
و بوسیدن گونه های پرواز
وقتی ققنوس تشنگی را در آواز و آتش
به نفیر آویشن
و شمیم مریم می رساند
4
پیچک در گوش درخت گفت
شکفته شد
بوسه ماه بر گونه هاي تل خاك
وقتی صدای لب های بسته کرخه
نام
سیمره را به گوش خلیج رساند
5
خیالم به خیالت نمی رسد
وقتی خنده
رسوایی است
بر علم های سیاهپوش
6
افق همه انگورها
مستی است
غروب همه ستاره ها
ماه
تولد همه ستاره ها
مهبانگ
برای خورشید و رنگین کمان های متولد نشده اش و سیرافی های ماندگار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.