جمعه ۲ آذر
نشستن شعری از داریوش خطیر
از دفتر مستی رنگین کمان نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ ۱۹:۲۹ شماره ثبت ۱۸۳۹۰
بازدید : ۸۶۱ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
جاده های نرفته پر هراسند
و رویاهای ندیده
بسیار
عشق را کجا بجویم ؟
وسط کابوس های خاکستری؟
یا هذیان های ابدی روزمرگی؟
میان فتنه های مرداب
یا سرنگونی خورشید در غروب ؟
به کوتاهی
دست ها
و چشم ها می رسم
هنگامی که
راههاي خیال
پر از اشك اند
ميان ابرهاي حادثه
و دست تنهایی امواج پر تشنج
کوره راه های تاراج
پر از دردند
درون دوزخ گریه
حتا مرگ نفس های خیال را نمی شنوم
چه رسد به عاشق بودن آویشن به رنگین کمان
و محرم بودن آفتاب و ابر
به تو خواهم رسيد
چه مهتاب باشد
و خورشید نتابد
باران ببارد
مه بپاشد بر چراغ
و شب عریان شود
فرقي نمي كند
حتا
در غروب رنگين كمان
و هذیان بیشه
عاشق می شوم
به تنهایی ققنوس
اسفند 78 سروان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.