جمعه ۲ آذر
Policy شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 2 نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ۱۸:۱۳ شماره ثبت ۱۸۲۵۴
بازدید : ۱۸۵۳ | نظرات : ۱۴۰
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
تحریم ها
پشت تحلیف ها فراموش شدند
تا آب از آب تکان نخورد!
دلم را به صفرهای تو خالی خوش کرده ام.
نیمه پر لیوان
سیال شعرم را عطسه کرد
تا این سیاست پدر مادر دار شود!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.