يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر میثم الهی خواه(قاصدک باران) تک لُر
آخرین اشعار ناب میثم الهی خواه(قاصدک باران) تک لُر
|
بانو !
چقدر تولدِ تَلخی
بر میگردم به روزهای دِی ماه
8 سال از دل سَنگت را روی هم می چینم
و از تمام لحظه هایِ بودَنت
کلبه یِ آرزوهایم را می سازم !
بانو !
گاهی این دل میگرفت
اما نبودَنت دردناک ترین قسمت ماجرا بود
اینبار دیگر دغدغه ای نیست ...
آسوده باش ...
دیگر یادی برای ویران شدن نیست
میثم زیر آوارِ خاطراتِ با تو بودن جا ماند !
میدانم پیشمانی بانو
اما بَرنگرد
میثم
با دیدن پشیمانی ات
باز هم درد می کشد !
بدرود بانو !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.