▐کلاغ!
تا به تا پوشیده کفش هایِ رفت را...
من؛
منتظرِ زدن زنگِ جنون
و چیدنِ پر پروازیِ کلاغی که
خبر خوان فساد است؛
زمین خوردن را می نگرم!
15:58
10/06/92
پ.ن:
قلا کردن فضول؛
اگر برایِ چلاندنِ شایعات
و القایش،
به تو نباشد...
حتمـا؛
بشکن زدن برای دهن کجی ست!
00:27
18/4/92
✗✗✗✗
نقد کردن؛آزاد است!