جمعه ۲ آذر
فاخته شعری از حسین توسطی(بدرود)
از دفتر بدرود نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ ۱۴:۳۸ شماره ثبت ۱۷۶۸۷
بازدید : ۱۱۱۵ | نظرات : ۲۰۴
|
دفاتر شعر حسین توسطی(بدرود)
آخرین اشعار ناب حسین توسطی(بدرود)
|
زین لب دوخته ام جز ز دلی ریش مپرس
بین که دل سوخته ام از چو منی بیش مپرس
زانکه دلباخته ام، سوخته و ساخته ام
زینچنین فاخته ای یک سخن از خویش مپرس
حس تو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.