جمعه ۲ آذر
لحظه های ناب ... (چند هایکو ) شعری از مرجان جلال موسوی
از دفتر سایه های شب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ۱۳:۱۶ شماره ثبت ۱۷۶۰۰
بازدید : ۱۶۴۷ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر مرجان جلال موسوی
آخرین اشعار ناب مرجان جلال موسوی
|
بوی کاِگل ...
کجاست خانهء پدری ؟
چکاوکِ گندمزار
آسمانِ کبود...
بر مزاری گمنام
لاله ء واژگون
عطرِ نارنج
پیچیده در اتاق...
یلدای آن سال
زوزهء باد ...
دخترِایل بر دارِ قالی
یک رجِ سیاه
باتشکر فراوان از استاد مسیح طالبیان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی عالی عالی
احسنت
: