پنجشنبه ۱ آذر
حنای ِ شب شعری از فرهین رام
از دفتر لحظات دلتنگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۷۵۹۳
بازدید : ۱۹۳۳ | نظرات : ۸۶
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
رها از معبر ِ قفس
و بال بال زدن های ِ سرخ ...
در قمار با آسمان ؛
باختم
تمام ِ اشکهایم را ...
حال ؛
با روسری ِ رنگین کمانی ام
آواره ام ...
روی ِ سنگفرش های ِ خیس
حنای ِ شب
بر دل نشاندم ...
پنجره ها را می بندم
تا وقتی دیگر ...
|
|