وقت هائی هست
که جز به بودنت
دلم رضایت نمی دهد
حالا ...
من از کجا تو بیاورم ؟
(عِرفا)
******************
خواب
مرا نمی بَرَد
تو را می آوَرَد
بی آنکه باشی...
(عِرفا)
***************
مهم نیست
از کجا آمدهای
یا به کجا میروی؛
من تو را
به هر جهت
دوستت دارم!
(عِرفا)
***************
ذهنم فلج می شود...وقتی میخوانمت...و تو نمی گویی: " جانم!"
(عِرفا)
******************
مرور میکنم
خاطراتمان را
اما مگر
کپی برابر اصل میشود ؟!
(عِرفا)
*****************
"او"
سوم شخص مفرد نیست
همه ی دنیای من است!
(عِرفا)
*********************
در رویاهایت جایی برایم باز کن
جایی که عشق را بشود
مثل بازی های کودکی
باور کرد ...
خسته شدم از بی جایی ..
(عِرفا)
********************
خــداحــافــظی کـه مـی کـنـی،
هـی بـیشـتر
دوسـت داشـتـن ام مـی آیـد ..!
(عِرفا)
*******************
مثل شعری كه امروز هم نمیآید
بیهوده انتظار میكشم
نمیآیی و
این چای
بی تو سردش میشود ..
(عِرفا)
**********************
تو را همین گونه که هستی
دوست می دارم!
تلخی های تو ، شیرینی خاصی به لحظه هایمان می دهد!
...
آسوده باش محبوب من !
من خریدار اخم های تو نیز هستم ..
(عِرفا)
****************
چه لحظه ی دل انگیزیست
آنگاه که می بینی برای عشقت ، معشوقی...
(عِرفا)
*********************
رد پاهایم را پاک می کنم
به کسی نگویید
من روزی در این دنیا بودم.
خدایا
می شود استعـــــفا دهم؟!
کم آورده ام ...!
(عِرفا)
******************