جمعه ۲ آذر
شاه بیت شعر من در ناله ی هوهوی توست شعری از خدیجه زینالی ( مهربانو)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۲ ۲۲:۰۶ شماره ثبت ۱۷۲۳۶
بازدید : ۱۷۳۹ | نظرات : ۸۹
|
دفاتر شعر خدیجه زینالی ( مهربانو)
آخرین اشعار ناب خدیجه زینالی ( مهربانو)
|
چـلچـراغ یاد تو شـهرم چراغـان می کند
هم دعـا و ذکر تو دردم به پایان می کند
می کشد به چشم من طرحی فراسوی زمان
آیه های اشک را چیره به شیطان می کند
می چکد ز چشم تو یک قطره بر شام صیام
عید فطر روزه داران ، نقره باران می کند
من ندیده روی تو ،گشتم چو تار موی تو
ریگ رَوَد به جوی تو ، دریا به دامان می کند
نام دولـتی تــو ، ای مـرد مـومـن خــدا
بینوای هر گذر را چون سلیمان می کند
شاه بیت شعر من در ناله ی هوهوی توست
بیت بیت این غزل نامت نمایان می کند
با سلام و عرض ادب خدمت یکایک دوستان
این شعر تقدیمی است به برادر بزرگوارم جناب حسن دولتی ( درویش ) مردی از تبار مردان بی ریا و بی ادعا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.