جمعه ۲ آذر
... من نتوانم شعری از رضا محمدصالحی
از دفتر شاید فردا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۱۰ شماره ثبت ۱۶۹۵۹
بازدید : ۹۸۱ | نظرات : ۱۳۶
|
آخرین اشعار ناب رضا محمدصالحی
|
تا قــاف ِتـو ای عشـق پریــدن نتوانم
از غنچه ی لـب های تو چیـدن نتوانم
از فاصـله بیـــزارم و با حوصـله درگیر
نزدیـک شَــَوم کاش ، رسـیدن نتوانم
با ناخـنِ عشقــم بکَنَـم کوه غـمت را
هرچند! ... ز لعل تو چشـــیدن نتـوانم
زندان نَرَوی یوسـفم اینبار، که من تا ...
دروازه ی شـــرم ِ تو دویــدن نتـوانم
بی تاب کمی خاطره بودم من و اکنون
تصـــویر همان خــاطره دیدن نتوانم
شبهای درازی که غـزل مونـس ما بود
شـاید تو فـراموش کنی ... مـن نتوانم
گفتـم نَسُــرایم غـزل ، آرام بگیــرم
افســوس که از عشــق بریدن نتـوانم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.