جمعه ۲۵ آبان
مثل پرگار فقط دایره ی بسته زدیمl شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ۰۰:۲۴ شماره ثبت ۱۶۹۳۸
بازدید : ۷۴۷ | نظرات : ۹۶
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
پشت این ثانیه ها پنجره ام می شکند
بغض در پیچ و خم حنجره ام می شکند
دل به دردیست ز تاراج همین حرمت ها
که همه سبز ترین خاطره ام می شکند
چیست این درد حواشی که بلا استثنا
دل صیقل زده ی سرسره ام می شکند
حجرالاسود من سعی و صفا بود ، کنون
کم کمک قدس ترین مرمره ام می شکند
غزلم تابع قانون محیط است ، ولی؟
در دبستان ادب ، تبصره ام می شکند
هر چه مریم بشود باز همین آیت جرم
در عمل پاک ترین باکره ام می شکند
پشت این پنجره ی یخ زده ام ها..ا نکنید
که در این شب زدگی پنجره ام می شکند
مثل پرگار فقط دایره ی بسته زدیم
عاقبت طاقت این دایره ام می شکند
======
مرداب به رودخانه گفت: چکار کردی که زلالی؟؟
گفت: گذشتم....
پس ، کاش بیاموزیم که بگذریم..
یا حق..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.