جمعه ۲ آذر
ریزش به خویش شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۰۲ شماره ثبت ۱۶۷۲۰
بازدید : ۱۳۴۹ | نظرات : ۱۸۸
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
بریز ؛
بر حواشی ِ فکرم
مشتی آب ...
تا فروریزد دیوانگی
روی ِ حجمی از روزهای ِ ناشگون
آیینه وار ؛
بنشان برابرم
شعری مصور ،
از خواب ِ انار
حقیقتی سترگ ،
از کتیبه هستی
نسیمی ،
از تبار ِ بهار و باران
شاید ؛
ریزش کنم به خویش ...
قبل از اینکه
گم شوم در ارتداد
باخرافه های ِ پست ِ جاهلی
اینجا ؛
رازهای ِ وهم
نعره می زنند ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.