جمعه ۲ آذر
آدامس شعری از مرضیه قدسی
از دفتر سپیدانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ ۰۲:۱۹ شماره ثبت ۱۶۵۵۶
بازدید : ۱۱۹۳ | نظرات : ۴۹
|
آخرین اشعار ناب مرضیه قدسی
|
یادم هست در کودکی
وقتی آدامس به موهایم می چسبید
راهی برایم نمی ماند
جز چیدن آن
حال خاطرات عشق تو همان آدامس
چسبیده به قلبم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.