جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مرجان جلال موسوی
آخرین اشعار ناب مرجان جلال موسوی
|
می خراشی
ناخن به جهل
در این بهارِ تن
با هر تلنگری
در باورِ غرور
بشکن تو آینه
برپیکرِ زمان
ای نازکی چو کاه
خود می تنی به تن
این جهل را چنان
چون کرم هر زمان
پروانه باش و عشق
همچون سپیده ایی
برکن تو خشم و جهل
چون تو پدیده ایی...
مرجان 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.