جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهرا ستایش کیا(زرشید)
آخرین اشعار ناب زهرا ستایش کیا(زرشید)
|
آهوی
خوش خرامِ
طبیعت
به دندانِ
تمساحِ بی مروت
در پی
یک قطره آب
عادلانه !
جان خواهد داد.
و من به تکرارررررر
این صحنه هزارن بار...
با تشکر ویژه از استاد سیدفکری گرامی که مرا در ویرایش این اثر یاری نمودند"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.