شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مریم رئیسی اردلی
آخرین اشعار ناب مریم رئیسی اردلی
|
صبح که شد
هنوز کنار چای یخ زده
مثل هر شب
دعای رفع کابوس برایت میخوانم
در حالی که شب پیش
به تو گفته ام :
اشتباه شد
دوستت نداشته ام...
مریم
1392/4/25
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.