جمعه ۲ آذر
ستون نازک احساس یک مرد شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۵۲ شماره ثبت ۱۶۲۵۹
بازدید : ۱۳۰۶ | نظرات : ۱۱۴
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
-سکانس یک-
زن
حیله و چشم و هیمه های روی آن
مزرعه آتش شده اند
بر ستون نازک احساس یک مرد
-سکانس دو-
مرد
این عصر یخی
تخم شک و تردید در دل زن
زن دوستش دارد
-سکانس سه-
آشیانه
تا پای ریش ریش شدن جلو می رود
و
عقب کشیده می شود زندگی
تا چاه
از دست عشق فاضلابی.
زن بدست همجنس خودش
مرگ آشیانه را
هر روز تجربه می کند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.