جمعه ۲ آذر
مبهوت ... شعری از مرجان جلال موسوی
از دفتر سایه های شب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۵۰ شماره ثبت ۱۶۲۵۸
بازدید : ۱۱۱۵ | نظرات : ۶۹
|
دفاتر شعر مرجان جلال موسوی
آخرین اشعار ناب مرجان جلال موسوی
|
رعد ی ایست در دل
وناتوانی این دستانِ سیمانی
بغض می شود تکه تکه ی وجود
در آغوشِ نابالغِ سحر
آبستنِ حسرت
داغدارِ آفتاب
و سقطِ باور نور
در انجمادِ فکر
وتعصبِ سکوت
صاعقه زده
با هر واژه ،تکرارِ هجو می شوم
در نسیانِ بلوغ
مبهوت...
مرجان91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.