چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر محمدرضا پهلوان(عرشيا)
آخرین اشعار ناب محمدرضا پهلوان(عرشيا)
|
استاد مهربانم از اينكه اين پست يك روز بعد از تولدتان ارسال مي شود شرمنده ام زيرا تاريخ تولدتان را فراموش نمو ده ام. تاريخ تولد خانم ضيغمي ده مرداد است.
گل هاي شكفته
روزي غمگين و ساكت
غنچه ها گم شده در غم
چشمه ها زلالي گِل
سبزها به رنگ مشكي
كوه ها محزون و ناله
ابرها بي اشك باران
خورشيد تاريك تاريك
قاصدك ها بي خبر
نباتات نواي غصه
تاكه 10 مرداد
زد آهنگ خبرداد
همه شكفتند
همه خرسند
همه زيبا
همه شاداب
همه آبي
همه مهرباني
زيرا جهان را كردي خشنود
ميلاد تو طبل زنان ها
مي كنند آواز شادي
خوشا به حالت داري طرفدار
هم طبيعت،هم كه پاييز و بهار
تنها جمله ي طبيعت اين بود: تولدت مبارك
عرشيا 15 ساله از اهواز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.