پنجشنبه ۱ آذر
بگذر از من شعری از فرهین رام
از دفتر لحظات دلتنگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ۰۸:۵۳ شماره ثبت ۱۶۲۳۴
بازدید : ۱۴۹۷ | نظرات : ۱۵۴
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
حالم نپرس ؛
کشتی احساسم
به گِل نشسته...
دریای دلم طوفانی
وآسمان آن ابری
سراغم نگیر ؛
جایی ؛ همین دورها...
میان خیال و رویا
نفس می کشم
بگذر از من ،
نه من آن ، پروانه کامکار
نه تو آن ، عاشق ِ بر دار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.