چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر زهرا ستایش کیا(زرشید)
آخرین اشعار ناب زهرا ستایش کیا(زرشید)
|
آدرس ، خیابان انقلاب
تقاطع جبر و اختیار
جهتی مخالف در
امتدادِ خطوطِ
کوچه های شما
من زمین خورده ی
اصولِ راست ،
من چپ دستم !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.