شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی خانی
|
نبودن تو،
جارچی لولای دراست
درسنگفرش اتاقم
که وارفتن شعرهایم را
به مَردهای دوره گرد
خبرمی دهد.
نبودن تو،
هفتادحسادت را
اززن های همسایه دورمی کند.
هنوز
به بوته های روی دیوارهمسایه
مشکوکم.
موقع ردشدن ازرودخانه
پاچه های شلوارت را
بالا بزن
من به لبهای رودخانه
مشکوکم.
نبودن تو،
عقل من است
که درکوچه های خلوت
تشییع می شود.
...............................
آرزونوشت:می دانید که نقد شعرم رادوست می دارم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.