يکشنبه ۲۷ آبان
عاقبت باید گذشت شعری از محمد دهقانی هلان
از دفتر توفیق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ ۰۸:۴۲ شماره ثبت ۱۵۹۹۸
بازدید : ۷۱۳ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر محمد دهقانی هلان
آخرین اشعار ناب محمد دهقانی هلان
|
آن هایی که با هزاران دلیل زندگی می کنند ، نمی توانند
به یک دلیل بمیرند و آنانی که به یک دلیل زندگی می کنند
به همان دلیل نیز می میرند.
خدایا : مرگ مرا زندگی برای دیگران ساز ، برای ملتم و دینم ،
برای آن سیاه دربند ، برای آن ضعیف بی چیز ، برای آن فقیر غمین ،
برای آن که جز اشک ، سلامی و جز ذکر تو دوایی ندارد.
بخش هایی از وصیت نامه ی شهید ایرج لاهوتی
************
عاقبت باید گذشت از معبری
از فضای تنگ ماتم پروری
هاتفی در گوش من آهسته خواند
این سرا بر آسمان دارد دری.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.