يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر مهدی قربانی (ققنوس)
آخرین اشعار ناب مهدی قربانی (ققنوس)
|
حسین جان
اسمان شهر ناب بی تو گرفته همه هم قبیله ای هایت
منتظر ریزش باران و طراوت تو هستند
ببار و پرواز بده کبوتر شعر ناب را
با ارزوی بهبودی خسین عزیز
نویسم من برای تو میان دفترم گاهی
از ان احساس زیبایی که در ذهنم رود گاهی
قلم در دست میگیرم و دل را چون پرستویی
بسوی آشیان تو رها می سازمش گاهی
نویسم اول شعرم از آن چشمان زیبایت
که آرامش دهد دل را از این بی تابیم گاهی
نویسم از دل پاکت که چون خورشید می تابد
بر این تاریکی قلبم امیدی می شوی گاهی
هوای کوچه های دل بوقت بودن با تو
همیشه سبز و بارانیست طراوت میشوی گاهی
و بلبل بر درخت عشق چنان مست غزل خوانیست
که گویی در بهشت جان نموده آشیان گاهی
15/4/5/92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.