جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مرجان جلال موسوی
آخرین اشعار ناب مرجان جلال موسوی
|
گم ات کرده ام
تو ، نقابِ من
پنجره های رابطه تاریک اند
در این غروبِ تن
نفس را هوایی نیست
شرم ،پیله می بندد
من
سکوت و ترس
تو
و برهنگی این عصر
هر دو دربند
من اسیرِ تن
تو اسیرِ من ...
مرجان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.