جمعه ۲ آذر
لبهای بیستون ... احمد الماسی شعری از صادق آل موسوی،بیژن
از دفتر رنج بیژن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ۲۱:۵۷ شماره ثبت ۱۵۳۱۷
بازدید : ۸۳۴ | نظرات : ۱۷۳
|
دفاتر شعر صادق آل موسوی،بیژن
آخرین اشعار ناب صادق آل موسوی،بیژن
|
تقدیم به لبهای بیستون
گل واژه شعرهای سپید
استاد احمد الماسی
لبهای تلخ ... سرداست
سرخی آن ... پژمرده
بوسیدنش ... وای زهرآگین
رنگ و رویش ترک خورده
باز می بوسمش به نزار
آه ... دهانم درد آلود
می گزد تا مرز جنون
لخته های دلم آزرده
شوق خنده
برای او زجر است
برلبان شوخ افسرده
هوس چشیدن خون انار
تا مکیدنش
.
.
به صد جرعه
*********
و
دیگر اینکه
**
عجب تحملی دارد
سپید
رهایش نمی کنند
در هم پیجیدگی
رنگها
تا کبودش کنند
نفس آزادش را
نه ... نمی دانند
نهایت آسمان
بی کرانی به وسعت کهکشان است
وزن در زمین سنگینی می کند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.