جمعه ۲ آذر
هم آغوشی شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ۰۴:۲۴ شماره ثبت ۱۵۲۲۷
بازدید : ۱۳۸۷ | نظرات : ۱۸۵
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
حسی تکراری ؛
حس ِ هم آغوشی با سردی
لم داده بر
تکه های ِ نقره ای ِ ابر...
ابر ِ سکوت
و
عریانی ِ لحظه ها
.
تلخینه های ِ این همه فریاد ؛
آرام گرفته
در بوسه های ِ داغ...
بوسه های
لولیده بر تندیس ِ صبر
و پرهیز از
دستهای پوشالی بر گردن
درسرودن ِ
غزل ِ هذیان های ِ تبدار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.