جمعه ۲ آذر
خاطره بودنت شعری از علی صمدی
از دفتر بهترینم باش نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۱۳ شماره ثبت ۱۵۰۷۷
بازدید : ۶۴۴ | نظرات : ۵۷
|
|
خاطرم را یاد چشمانت فریبا میکند
عشق را در روح دستانت هویدا میکند
لحظه های با تو بودن در نگاهم خشک شد
زندگی را ناز مژگانت چه زیبا میکند
یاد لبخندت که می افتم دلم خوش میشود
یاد لبخندت دلم را مست و شیدا میکند
مست گیسوی تو میگردم چو موجی در غزل
تاب گیسویت بیانم را چه شیوا میکند
با تو من سرشار از شعرم پر از دلبستگی
وزن شعرم را هجاهای تو معنا میکند
من برای بودنت از هر کسی ترسیده ام
عشوه هایت تا به کی امروز و فردا میکند؟
وقت دیدارت که می آید دلم در تاب و تب
با نگاهت چشم من زیبا مدارا میکند
گفتمت در بین گلها میروی گم میشوی
گم شوی تنها تو را پروانه پیدا میکند
یک شبی یادت که کردم گرم شد چشمان من
چشم خیسم در غمت هنگامه بر پا میکند
رفته ای اما هنوز از جان و دل میخواهمت
راز دستانت مرا یک روز رسوا میکند
علی صمدی زمستان 91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.