جمعه ۲ آذر
تکه ای از خدا باش شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۲ ۰۶:۵۱ شماره ثبت ۱۴۹۳۵
بازدید : ۱۴۹۳ | نظرات : ۲۴۹
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
انعکاس ِ
تکه ای از خدا باش ؛
برای ِ رویای ِ رسیدن
به حلال ِ دلنشین ِ سجده چشمانت
تسکین ِ بکر ِ من باش ؛
روی ِ حجمی
از رقص ِ خرامان ِ این نفس
گل ِ باران باش ؛
در گذر از
خاطرات ِ کوچه های ِ دلتنگی
.
هنوز ؛
بر مدار ِ مبهم ترین سرود ِ دنیا
سرگردانم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.