يکشنبه ۴ آذر
شب را با کدام نقش زده ای شعری از سعید مطوری
از دفتر دفتر اشعار سپید نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ۱۶:۵۷ شماره ثبت ۱۴۶۹۱
بازدید : ۵۹۹ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب سعید مطوری
|
شب را
با کدام نقش زده ای
که سایه ات
چنین زیباست
پاک و صمیمی
بستر ستاره هاست
اندیشه ام سایه ای را می بیند
که در حسرت نور نیست
نگاه من به عمق شب
فراتر از سیاهی یک سایه است
او و سکوت
در آرامش نور خفته اند
و تو میدانی
که بوندنم
قافیه ی شعر زندگی است
ومن میدانم بودنت
تمامی یک شعر است
حریم ما خانه ی احساسی است
که نورش عشق است
جان می گیریم
با نفس هایی که
تمام شیرینی بودن ماست
وجشن جیریرکها
با ترانه ای زیبا
سکوت شب را
چه زیبا می شکند...
سعید مطوری/ مهرگان
از دفرت شعر سپید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.