شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مریم رئیسی اردلی
آخرین اشعار ناب مریم رئیسی اردلی
|
1-
بیهوده تلاش نکن ، کینه ای نیستم
اما
"دلسرد که میشوم ، خودم را
حصاری از یخ می پیچم ..."
تا نسوزی ، ذوب نمیشوم !!!
مریم رئیسی اردلی...1392/3/12
دفتر : دلنوشته ها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.