جمعه ۲ آذر
برایم بمان شعری از سمانه بنایی
از دفتر دل نوشته نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ۱۱:۴۹ شماره ثبت ۱۴۳۵۶
بازدید : ۷۳۴ | نظرات : ۶۴
|
آخرین اشعار ناب سمانه بنایی
|
برایم بمان
که ماندنت مانند ستاره ای خواهد بود در قلب کوچکم
آن ستاره نشانه ای خواهد داشت
نشانه ای که لحظه به لحظه در واژه هایم دنباله دار خواهد شد
در کلامم حرفی هست برای گفتن
شعری هست برای سرودن
و حسی هست برای با تو بودن
بودنی دنباله دار.....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.