يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب سمانه بنایی
|
1. زخم هایی که از دوریت بر روی قلبم نشسته
نمکی که با بی اعتناییت بر روی قلبم می پاشی
حس دوریت را تازه تر می کند
********************************
2. عاشقانه هایم راببین
همه اش در دایره بی اعتنایی مانده اند
تکه کاغذ ها پر شده اند از واژه های عاشقانه
خوش بحال واژه ها...
خوش بحالشان، می چرخند، می رقصند و سبک می شوند
اما دل من چه...
دلی که فقط او شده و خاطراتی از درد و بی وفایی
دلی که نه نای چرخیدن دارد و نه نای رقصیدن
کارش شده سکوت و انتظار و امید....
*** دوستان لطفاً اگر می شه یه مقدار راهنمایی کنین چطور بنویسم که قلمم به
نثر نزدیک نشه. اگر یکی دو خطش رو به قلم خودتون برام بنویسین نظر بدین و من مقایسه کنم لطف می کنین دوستان.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.