جمعه ۲۵ آبان
خسته ! شعری از مهرشاد احمدی
از دفتر دلتنگی ها نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ۱۲:۳۰ شماره ثبت ۱۴۱۹۸
بازدید : ۷۵۰ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب مهرشاد احمدی
|
می خوام بگم از بغضی که تو گلومه
خستم از این دنیایی که روبه رومه
چرا اینجا همه چی شده قاراشمیش
انگار همه گرگن تویی واسشون میش
بیا اینجا تا ببینی دخترای سر راهی
که میفروشن حیاشونو به یک نگاهی
پسرایی که غیرت تو وجودشون گم شده
چشاشون فقط روی ناموس مردم زوم شده
آره اینجا خیلیا به اسم مسلمونن
اگه پاش برسه همدیگرو میلونبونن
این نسل منه ، نسل بی خبر ، نسل خسته
نسلی که راه بهشتو با کاراش بسته
تو نسل من اگه دروغ بگی بچه زرنگی
بهت انگ بدی میزنن اگه آدم یه رنگی
کاشکی یکی بیاد نسل منو بیدار بکنه
نذاره این نسل واسه همیشه خواب بمونه
نسلی که میتونه با همدلی خودشو بسازه
اگه بیخیال شیم واسه همیشه میبازه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.