جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مریم شجاعی(بشارت )
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی(بشارت )
|
از همیشه
تا
همیشه
دخترخوبی بوده ام .
دخترخوبی که:
تاریکی تحمیل را
با چشمی باز
و
دستی بسته
می پذیرد.
دخترخوبی که :
قطره های افتاب را
از لابلای پرده های مسی می نوشد
و
مثل اشیاء عتیقه
گرد می خورد
تا
ظهور
دستان
انتخاب .
دختری که با آرزوهای مه گرفته
دراینه بخت ظاهرمی شود
وبا عشقی یخ زده
دران گم می شود.
دختری که
از الان تا همیشه
درگهواره
و
گور
از نیش وظیفه جنسیت
درامان نبوده است .
_______________________
مریم شجاعی - بروجرد مرداد73
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.