جمعه ۲ آذر
قسم به چشم سیاهت ... شعری از مرجان جلال موسوی
از دفتر سایه های شب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۵۷ شماره ثبت ۱۳۸۳۰
بازدید : ۹۱۸ | نظرات : ۷۲
|
دفاتر شعر مرجان جلال موسوی
آخرین اشعار ناب مرجان جلال موسوی
|
همیشه پرتوی چشمت به دیده جاری بود
تمام عمق وجودت به دل چو یاری بود
به دیده نم نم باران غزل بشو تو به راه
بیا تو ای همه ایمان به جان و تن آنگاه
چگونه پر شده از تو غروب خانه ی من
که یاد روی عزیزت برد نشانه ی من
به شب قسم که عزیزاست این فسانه ی تو
به آب و آینه داد از غم زمانه ی تو
در این میانه نبودست؟عشق و مستی وراز
که پرده دار جهان مانده در سرای نیاز
چو شهرزاد زمان قصه گو شوم به جهان
کجاست گوش تا شنیده شود راز نهان
حدیث قصه ی شیرین شوم زِسوزونیاز
که بیستون شده فریاداز این سرای ایاز
تویی بهارِ دل انگیز من به فصلِ خزان
قسم به چشم سیاهت مرو بمان تو بمان
مرجان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.